مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 09:062023-10-17سياسي

یادداشت| تربیت گلخانه ای ممدوح یا مذموم


امروزه ثبت نام دانش آموزان در مدارس غیرانتفاعی(خصوصی) به علت برخورداری فرزند از آموزش های نوین، مهارت افزایی یا محیط سالم یکی از دغدغه های والدین شده است.

- حجت الاسلام احمد فرشادفر عضو هیئت تحریریه خبرگزاری فارس از کرمانشاه در یادداشتی نوشت: رشد و عاقبت به خیری فرزندان دغدغه ی هر پدر و مادری است.

با رسیدن فرزندان به سن آموزش، اولیا برای انتخاب محل مناسب تحصیل فرزند خود تلاش می کنند.

برخی از والدین مدارسی که تأکیدشان بر آموزش های نوین و مهارت افزایی است را ترجیح می دهند و عده ای دیگر جنبه های تربیتی مدرسه برایشان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

در این میان برخی از مدارس تربیتی با گزینش دانش آموزان از میان خانواده های مذهبی و قراردادن پالایه های(فیلترهای) ظاهری و اعتقادی سعی دارند فضایی فراهم کنند تا دانش آموزان در محیطی سالم قرار گیرند و بستر مناسب تری برای کارهای تربیتی خود فراهم آورند.

بابیان این مقدمه سؤالی برای بسیاری از خانواده هایی که دغدغه ی تربیت فرزند خود را دارند مطرح است که پاسخ آن در انتخاب یا عدم انتخاب این مدارس اثرگذار است.

سؤال این است که آیا وجود چنین فضایی برای دانش آموزان سبب نمی شود تا دانش آموز در یک محیط ایزوله و گلخانه ای به سر برده و از بسیاری از حقایق واقعی جامعه فاصله بگیرد و نهایتاً پس از پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| تربیت گلخانه ای ممدوح یا مذموم

یادداشت| تربیت گلخانه ای ممدوح یا مذموم